Strona główna > Sprzęt > Koszulki techniczne

Koszulki techniczne

A dokładnie koszulki techniczne z zawodów. Pochwałę się tutaj moimi ulubionymi, które dostałem. Biegam w nich regularnie na treningach. Wielka pochwała dla organizatorów za takie fajne i praktyczne pamiątki.

20120916-175505.jpg

Praska Dycha 2012

20120916-175531.jpg

Maraton Mazury 2012

Jutro będę odbierać pakiet startowy do Biegnij Warszawo i wszystko wskazuje na to, że kolejna koszulka spod znaku „łyżwy” dołączy do ulubionego zestawu. Na zdjęciu wygląda ciekawie:

20120916-183247.jpg

Czy to zbieg okoliczności, że ta są koszulki Nike…. ?
Dlaczego za koszulki Adidasa trzeba dodatkowo płacić, a Asics w ogóle nie oferuje koszulek w biegach, których jest sponsorem. Jeśli się mylę to mnie poprawcie.

Na ten moment jestem przeziębiony. Zrobiłem dziś trening zgodnie z planem. Planem zmodyfikowanym. Pierwotnie zakładałem dziś start w Tarczynie. Ale nie wyszło. Trening 15 km. Ostatnie 5 km w tempie maratonu. A że biegło się dobrze to było nawet szybciej.

Czternaście dni do maratonu. Teraz czas ważnych treningów. Czas odżywiania i nawadniania.
To także czas relaksu i odpoczynku. Może pójdę do kina…:

Za dwa tygodnie o tej porze będzie już po maratonie 🙂

  1. 17 września, 2012 o 1:59 pm

    Ja już odebrałem swój pakiet 🙂 Koszulka bardzo fajna i powiem ci że moja najstarsza koszulka techniczna to… Nike z Run Warsaw 2006 – do tej pory często jej używam i uważam że jest super mimo już 6 lat które minęły.
    A w maratonie w Paryżu dają w cenie pakietu startowego koszulkę techniczną Asics’a no ale tam cena pakietu jest dość wysoka… mimo to zgadzam się z tym co piszesz – Nike promuje się inaczej niż pozostałe firmy i mi akurat to się podoba.
    No to powodzenia na tej dyszce a przede wszystkim za 13 dni – żeby pogoda nam dopisała i same życiówki padły 🙂 !

  2. 17 września, 2012 o 9:14 pm

    Asics też oferuje koszulki. Ja mam techniczną Asicsa z Cracovia Maratonu 2011 🙂 I bardzo sobie ja chwalę 🙂 Bardzo fajny był też pomysł Wrocławia z tymi technicznymi koszulkami na ramiączkach. Sam w niej już kilka maratonów zrobiłem 🙂

  1. 21 lipca, 2013 o 5:51 pm

Dodaj komentarz