Strona główna > Zawody > Maraton – na miesiąc przed startem

Maraton – na miesiąc przed startem

Został już niecały miesiąc do startu w Maratonie Warszawskim. Przygotowania idą dobrze. Myślę, że nawet bardzo dobrze. W sierpniu nabiegałem 180 km, co jest moim rekordem jeśli chodzi o miesięczny dystans. Czy to mało, czy to dużo – na tym etapie mojego rozwoju biegowego chyba jest ok.  Jako, że cały czas się wciągam w bieganie to jestem przekonany, że w przyszłym roku o tej porze będzie więcej  Zdecydowanie więcej 🙂 z 250 km 🙂

Parę dni temu dostałem plan treningowy na wrzesień. Wygląda bardzo ambitnie. Dużo fajnych treningów. Nie jest monotonny. Oj dzieje się 🙂

Cel na maraton jest ambitny. Minimum to złamanie 4 godzin. Każdy gorszy czas będzie porażka. 3:55 – 3:50 – z takim czasem muszę być na mecie. Wszystko co lepiej będzie bardzo dobrym rezultatem i moim małym sukcesem.
Po dobrych wynikach na 5 i 10 km jest apetyt na dobry wynik. Mam nadzieje, że podczas najbliższego startu kontrolnego w pół maratonie uda się pobiec w granicach 1:48 co będzie dobrym prognostykiem 🙂

A tak swoja droga już myślę gdzie pobiegnę na wiosnę…Trzeba już zaplanować jakiś wyjazd. Może jakiś maraton zagraniczny…..Paryż, Wiedeń… Hmm…

  1. Wrzesień 6, 2012 o 12:28 pm

    Powodzenia Marcin! Paryż jest superancki na maraton – polecam ale z drugiej strny podobno Wiedeń jest też baaardzo dobry – Ania go zachwalała na blogu. No i jak byś go wybrał to pobieglibyśmy razem bo ja już jestem zapisany i opłacony 🙂
    Tylko radzę naprawdę pospieszyć się z decyzją bo może zabraknąć numerów startowych!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

