Strona główna > Zawody > Sezon 2013

Sezon 2013

Przyszedł czas na ujawnienie biegowych planów na ten rok. Wcześniej jednak muszę krótko rozliczyć się z zeszłym rokiem. Tak więc w 2012 roku nabiegałem prawie 1 400 km.

1357832082_0e64073e67cfa9b0f6d035f99e659964

Wynik w sumie dobry. To jeszcze raz tyle co w 2011. W zeszłym roku poprawiłem swoje wyniki na wszystkich dystansach. Najbardziej jestem zadowolony z wyniku na 5 km podczas Biegu Ursynowa: 00:21:50. Fajny wynik też udało się uzyskać na 10 km w Biegnij Warszawo 00:46:00. W zeszłym roku pobiegłem dwa maratony. I tutaj jest mały niedosyt. Chciałem złamać 4 godziny. Trochę zabrakło. Na Mazurach było 04:04:43 a w Maratonie Warszawskim 04:04:38. W stosunku do 2011 poprawiłem się o pól godziny 🙂

Mój kuferek z medalami wzbogacił się o 9 krążków 🙂 Generalnie poprzedni sezon uważam za udany.

W roku obecnym mam zamiar znacznie zwiększyć kilometraż. Planuję wziąć udział w kilku półmaratonach i maratonach. Wykrystalizował się także główny cel na ten sezon.

Jeśli chodzi o najważniejsze biegi w tym roku to mój kalendarz na 2013 wygląda następująco:

2013.03.24 – Półmaraton Warszawski
2013.04.14 – Łódź Maraton Dbam o Zdrowie
2013.04 – Kraków Maraton

2013.06.22 – Maraton Mazury


2013.08.11 – Chudy Wawrzyniec 50 km*

2013.09.11 – Tarczyn Półmaraton – data do potwierdzenia
2013.09.29 – Maraton Warszawski – lub Poznań – 13.10

Do tego oczywiście biegi na krótszych dystansach, czyli 5 km i 10 km.
Plany ambitne. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

* Chudy Wawrzyniecto główny bieg tego sezonu. Przemyślałem sprawę i zapisałem się na bieg ultra. Uważam, że jestem w stanie ukończyć te zawody w wersji krótszej – czyli 50 km. Ukończyć – taki jest cel dla tego biegu.

004

Chudy Wawrzyniec to terenowy biegu ultra na dystansie 80 km i 50 km po szlakach polsko-słowackiego pogranicza w Beskidzie Żywieckim. Impreza debiutowała w zeszłym roku. Ze względu na trudne warunki pogodowe, jej skala trudności była nawet większa niż Bieg Rzeźnika. Więcej informacji na stronie organizatora: http://www.chudywawrzyniec.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=9&Itemid=102
Teraz przede mną pół roku przygotowań do tych zawodów. I jeszcze rzecz najważniejsza – ważniejsza niż same zawody – przekonać Moją (Nie)sportową Żonę do wyjazdu w góry w tym czasie. Mam trochę czasu…

Do zobaczenia na trasie.

  1. Styczeń 11, 2013 o 10:04 am

    Zeszły rok miałeś naprawdę dobry – wyniki i imprezy.
    Zazdroszczę ci tego Wawrzyńca 🙂 ! Ja też bym bardzo chciał po górach pobiegać, nie wiem czy się uda w tym roku ale myślę że w tym kierunku będę „awansował” z asfaltowca 🙂
    Powodzenia w przekonywaniu i jak się uda to zdradź mi sekret jak to się robi 😉

    • Styczeń 11, 2013 o 10:12 am

      Dzięki Leszek, Triathlon nie dla mnie więc idę w kierunku górskim 🙂
      właśnie jeszcze nie ma jeszcze czego zazdrościć. negocjacje trwają i jeszcze jakiś czas trwać będą. mam nadzieję, że uda mi się przekonać „lepszą połowę” na rodzinny długi weekend w górach 🙂

  2. Ava
    Styczeń 12, 2013 o 7:49 am

    No no, plany ambitne faktycznie – 4 maratony (bo Wawrzyniec to przecież maraton i jeszcze trochę) – mocno trzymam kciuki – na krotkie dystanse masz świetne czasy, pewnie jeszcze w tym roku poprawisz. Aha, dlaczego nie Orlen?
    ps. a może namów niesportową żonę na bieganie? kup jej jakieś fajne wdzianko biegowe nike’a czy adidasa i może zaczynając od marszobiegów złapie bakcyla? oczywiscie lepiej zacząć na wiosnę niż teraz 😉

    • Styczeń 12, 2013 o 1:56 pm

      Dzięki. W sumie to trzy maratony, bo ten Mazurski jest pod dużym znakiem zapytania. Orlen nie bo w tym czasie są inne zawody.
      Jeśli chodzi o moją kochaną małżonkę, to biegała jesienią przez dwa miesiące. Nawet polubiła bieganie. Niestety pojawiły sie problemy kardiologiczne i niestety póki co nie może biegać. Mam nadzieje, że przy następnej wizycie lekarz pozwoli jej wrócić do biegania.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

