Urlop

Urlop w pełni. To taki piękny czas, kiedy nie musisz robić zbyt wiele. Możesz się relaksować i odpoczywać. Nie musisz chodzić do pracy.
Nie zakładałem urlopu od biegania. Ze względu na wyjazd wiedziałem, ze nie wezmę udziału w Biegu Powstania Warszawskiego, w którym zakładałem start. Niestety urlopowa atmosfera udzieliła mi się tak bardzo, ze odpuściłem kilka treningów. Najpierw z powodu wyjazdu do rodziny, a potem wyjazdu nad morze. Pełen relaks i korzystanie ze słonecznej pogody i złocistych trunków. Tym samym nie zrealizowałem założonego celu w wyzwaniu Nike+ Lunar Challenge. Planowałem biegać przez 3 tygodnie przynajmniej 4 razy tygodniowo. Ostatnie półtora tygodnia to było wielkie leniuchowanie i czas zabawy….

20120807-195429.jpgWakacyjne zdjęcie synka 🙂

Nad morzem przebiegiem razem raptem z 10 km na dwóch treningach. No cóż…. od biegania w sumie też trzeba trochę odpocząć. Od czasu powrotu do domu staram się wrócić do biegania. Nie jest źle, ale pierwsze dwa treningi nie były łatwe. Teraz muszę się wziąć ostro do pracy ponieważ już niedługo Praska Dycha no i wielkimi krokami zbliża się Maraton Warszawski. Na Praskiej chciałem zrobić życiowe ale coś mi się zdaje, że będzie to miało miejsce dopiero na Biegnij Warszawo.

20120807-195441.jpgWakacyjne zdjęcie synka 🙂

Kategorie:Uncategorized Tagi: ,
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

