Strona główna > Porady > Skarpetki do biegania

Skarpetki do biegania

Skarpetki – niby taka błaha sprawa, a jednak w życiu biegacza jest to istotny element garderoby.
Przekonałem się o tym podczas walki z odciskami i otarciami. Biegałem w zwykłych biegowych skarpetkach kupionych w Decthlonie.

Asics Kayano Sock

Jakiś czas temu zainwestowałem w biegowe skarpetki Asics. Zakupiłem nowa parę Asics Kayano. Czuć różnice🙂 Dosłownie.
Bardzo dobrze leżą na stopie. Oczywiście zapomniałem co to są bąble i otarcia. Nawet podczas długich wybiegań czuć komfort. Wcześniej podczas biegania w wysokiej temperaturze czułem dosłownie jak mnie piekły stopy. Teraz tego nie ma.
Także moim zdaniem obok butów biegowych, dobre skarpetki są istotne i warto w nie zainwestować.

Asics Kayano Sock
Profesjonalne skarpety biegowe z kolekcji Asics.

Zapewniające bardzo dobry komfort oraz ochronę stopy podczas biegu. Technologie użyte do wytworzenia tego modelu zapewniają m.in. odprowadzanie potu, likwidację brzydkiego zapachu dzięki antybaktreryjnej nici, bardzo dobre dopasowanie do stopy. Podział na lewą/prawą stopę zapewnia jeszcze lepsze dopasowanie do stopy.
Skład materiału:
Wiskoza 36%, 26% poliamid nylon, 15% tencel, 10% poliamid econil, 10% poliamid Nanoglide, 2% elastan, 1% nitka refleksyjna.

  1. Brak komentarzy.
  1. Lipiec 7, 2012 o 6:42 pm

Skomentuj

