Strona główna > Zawody > VI Bieg Ursynowa – 5 km – relacja

VI Bieg Ursynowa – 5 km – relacja

Na wstępie przepraszam za brak relacji z Accero Ekiden (i tak wszystko zostało już chyba napisane). Brakuję także treningowego podsumowania drugiej połowy kwietnia oraz maja. Jakoś ostatnio brakuje czasu na pisanie. Obiecuję, nadrobię na dniach.
Ale dziś piszę 🙂 Ponieważ jest o czym 🙂

To nowa życiówka. I to jaka. Dziś w VI Bieg Ursynowa – Otwarte Mistrzostwa Polski w Biegu Ulicznym na 5 km pobiegłem z czasem netto: 00:21:50. (brutto: 22:18) Mając na uwadze czas 23:05 z Biegu Konstytucji prawie miesiąc temu, to progres jest niezły 🙂 Ciesze się. Delikatnie mówiąc nie chciało mi się na mecie wymiotować, więc nie dałem z siebie wszystkiego. Kto wie ile bym pobiegł absolutnie na maksa. Jest dobrze, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia. Łamiemy 20 minut…. 🙂

Czas 00:22:18 , netto: 00:21:50 open 385/1224, senior M – 229

Mam świadomość, że jeśli zmniejszę wagę jeszcze o 4 kg to mój czas może wynieść nawet……..20:55 🙂
http://www.runningforfitness.org/calc/diet/weighteffect  – polecam wszystkie kalkulatorki z tej strony.

zdjęcie tymczasowe – ten po prawej w czerwonym to ja 🙂 – przed metą

O samych zawodach:
Na stracie biegowa elita z Heniem Szostem na czele (wygrał z czasem 00:13:59). Mariusz Giżyński, którego bardzo cenie troszkę słabiej ponieważ dopiero 7 z czasem 00:14:43,

Msc Zawodnik Wynik
1 Henryk SZOST 00:13:59
2 Jakub NOWAK 00:14:08
3 Artur KERN 00:14:10
4 Michał BERNARDELLI 00:14:18
5 Michał SMALEC 00:14:19
6 Artur OLEJARZ 00:14:26
7 Mariusz GIŻYŃSKI 00:14:43
8 Błażej BRZEZIŃSKI 00:14:45

Trasa szybka, płaska. Wiatr trochę dokuczał, ale i tak było ok. Pogoda nawet dopisała. Przez chwilę zapowiadało się na deszcz lecz na szczęście nie padało. Kibice obecni na trasie – dopingowali zawodników.
Ja, przez cały bieg dopilnowałem się muzyką (w odróżnieniu od kliku poprzednich startów, gdzie biegałem bez słuchawek). Siły do walki dodawał mi „Hymn” 🙂 –

Zawody i ich organizację, oceniam bardzo dobrze. Wszystko jak najbardziej ok:)
No dobra – przyczepie się do jednego małego mankamentu – ale to jest naprawdę drobnostka i czepialstwo ogromne (potraktujcie to jako żart) – brak siatki w pakiecie startowym – ulotki, koszulkę techniczną (bardzo fajną), kopertę z numerem dostałem do reki – bez siatki – jedyny minus imprezy w mojej osobistej ocenie. Aha – no przecież wiatr – jak organizator mógł dopuścić do takiego wiatru w trakcie zawodów 😛 😉

Wyniki Kategorie:
http://www.maratonczyk.pl/wyniki_2012/bieg_ursynowa_2012_kategorie.pdf

Wyniki OPEN:
http://www.maratonczyk.pl/wyniki_2012/bieg_ursynowa_2012_open.pdf

Bieg ukończyły 1224 osoby.
Zdjęcia z zawodów wkrótce 🙂
Pozdrowienia dla ekipy HRmax.pl 🙂

Kategorie:Zawody Tagi: ,
  1. Ava
    Czerwiec 2, 2012 o 8:26 pm

    W imieniu HRmax.pl dzięki!!! I wielkie gratulacje za piękny wynik – dziś my też swiętujemy PB 🙂

  2. Czerwiec 2, 2012 o 9:16 pm

    Hmmm, jak teraz sobie przypomnę poranne wpychanie dwóch pakietów startowych do torebki to przyznaję rację – torby na pakiety startowe zabrakło 🙂
    Gratuluję świetnego czasu. Fajny bieg 🙂

  3. Czerwiec 3, 2012 o 10:26 am

    A jakbyś zabrał swoją reklamówkę z ekidena, to miałbyś w czym ulotki nosić 😉 A tak, to ja mam zapas reklamówek Adidasa na jakieś 100 lat 🙂

  4. Czerwiec 4, 2012 o 2:22 pm

    Nie no, wynik niesamowity! Kurczę aż mi się chce się też sprawdzić czy dałbym radę lepiej niż w Biegu Konstytucji – wtedy miałem 22:00. Ciekawe czy twój progres to wynik treningu czy po prostu to że było wtedy tak gorąco no i na starcie taki ścisk???
    Gratki jeszcze raz i do następnego biegu 🙂
    A hymn jest fajny, Luxtorpeda fajnie gra nie od dziś 🙂

  5. Czerwiec 5, 2012 o 7:51 pm

    Gratulacje! Rozpędzasz się coraz bardziej 🙂

  6. Czerwiec 6, 2012 o 6:29 am

    Dzięki wielkie 🙂
    Progres to wynik treningu. Ćwiczyłem dużo pod kątem szybkości. Swoją drogą trasa na Ursynowie była szybka, płaska i bez podbiegów. W Biegu Konstytucji były jednak podbiegi no i temperatura trochę swoje robiła.

  1. Czerwiec 7, 2012 o 3:40 pm
  2. Styczeń 10, 2013 o 3:51 pm

Skomentuj

