Strona główna > Zawody > GO Run – Park Szczęsliwice 5 000 m

GO Run – Park Szczęsliwice 5 000 m

Dziś odbyły się zawody, które miały być wczoraj 🙂 Mój debiut w biegach górskich. Ja dotąd zawsze brałem udział w biegach ulicznych.
Górka Szczęśliwicka była miejscem mojego debiutu. Dystans – 5 000 metrów. Chodź wydaje mi się, że tyle nie było (było mniej chyba…)

Pakiet startowy.
Miłe zaskoczenie. Biała koszulka techniczna Asics. Z logo sponsora z przodu i na plecach. Rozsądnych rozmiarów (nie tak jak koszulka z Biegu Powstania Warszawskiego z zeszłego roku, gdzie na całych plecach było wielkie logo jednego z banków). Do koszulki nie mam zastrzeżeń 🙂 Na pewno nie raz będę w niej biegać.  W torbie znalazłem także napój izotoniczny, batonik energetyczny oraz „proszek regeneracyjny” – cały zestaw Isostar. Miło 🙂 Dobrze przygotowany zestaw.
Czego zabrakło – może na mecie zamiast wody mógł być także rozdawany izotonik. Jedyne zastrzeżenie.

Organizacja zawodów.
Moim zdaniem wszystko przebiegło sprawnie. Zapisy, odbiór pakietów w Blue City.  Wszystko zasadniczo ok.  Jedna mała kwestia.
Jako, że był podział na dwie grupy (numery pomarańczowe i zielone), były rożne godziny startu – 11.00 i 11,45. I tutaj mały zonk. Nigdzie nie znalazłem informacji o której startuje mój numer. w której grupie. Ani na www biegu ani na stronie patrona. Musiałem wysłać maila z zapytaniem do organizatora. Dość szybko dostałem odpowiedz.

Zawody
Fajna trasa. Dużo podbiegów i zbiegów 🙂 Szybko. Czasami niebezpiecznie, ponieważ na trawie było bardzo ślisko. Czułem jak ledwo mam przyczepność. Było wesoło 🙂 Dwie pętle. Nie da się ukryć , że na stromych podbiegach czułem zmęczenie. Ale nie tylko ja. Fajnie wyprzedzało się wolniejszych zawodników, zwłaszcza gdy się biegło pod górkę. Na zawody szedłem z nastawieniem lajtowym. Nie wiedziałem do końca czego się spodziewać.

Przed metą – w koszulce Drużyny Szpiku

Czas 0:23:11 to całkiem fajny wynik. Jestem zadowolony. Jeśli to było faktycznie 5 km, to jest super. Wynik prawie taki jak w Biegu Konstytucji. A trasa zupełnie inny, trudniejsza. GPS pokazał 4.07 km 🙂  Wygrał zawodnik z czasem 15:40 także, do podium daleko 😛
Następny start: Accreo Ekiden 🙂

Trasa:

  1. Maj 14, 2012 o 9:16 pm

    Widzę że fajny bieg to był, szkoda że się nie zapisałem 😦 Gratulacje!

  1. Czerwiec 7, 2012 o 3:40 pm

Skomentuj

