Strona główna > Zawody > XXII Bieg Konstytucji 3 Maja

XXII Bieg Konstytucji 3 Maja

           W czwartek, 3 maja, odbył się w Warszawie XXII Bieg Konstytucji.

Medal

Mój czas 00:23:05 pozwolił mi uzyskać 428 miejsce na 2065 kończących bieg. W swojej kategorii wiekowej byłem 162.
To pierwsze zawody na dystansie 5 km, w których startowałem. Jest oficjalny rekord 🙂 Start oceniam bardzo dobrze. Pogoda dopisała. Było może trochę za gorąco, ale nie ma co narzekać.  Trasa szybka.  Zaraz po starcie mały podbieg a potem na 3 km zbieg w dół ul. Agrykola.  Fajne, klimatyczne zawody 🙂 Niestety trochę publiczność nie dopisała. Na trasie nie było wielu kibicujacych.
Za to na mecie jak zawsze duże skupisko ludzi. Rodziny biegaczy.
Na mecie oprócz upragnionego napoju czekał na mnie medal. Bardzo ładny zresztą. Chyba jeden z najladniejzych jakie mam.  Brawa dla projektanta tej pamiątki ! 🙂

Przed metą

Najbliższy czas to wysyp startów na 5 km.
Także mam nadzieję, że każde kolejne zawody będę kończyć z lepszym czasem.
GO Run – biegi przełajowe, sztafeta Ekiden (biegnę na 5 km) oraz Bieg Ursynowa.

Kategorie:Zawody Tagi:
  1. Brak komentarzy.
  1. Czerwiec 7, 2012 o 3:40 pm

Skomentuj

