Strona główna > Zawody > II Półmaraton Tarczyński – zapisy

II Półmaraton Tarczyński – zapisy

Właśnie ruszyły zapisy na druga edycję Półmaratonu w Tarczynie.
W zeszłym roku debiutowalem tam na tym dystansie. Bardzo miło wspominam te zawody pomimo żaru lejacego się z nieba 🙂 Cały wysiłek i trud biegu minął gdy wracałem do domu z siatką pełną jabłek 🙂

W tym roku także pobiegnę. Będzie to ostatni sprawdzian przed najważniejszym startem w tym roku –
Maratonie Warszawskim

Kategorie:Zawody Tagi:
  1. Maj 5, 2012 o 9:40 pm

    W sumie to chyba nieźle ci się wpasował ten półmaraton w plan treningowy… Dwa tygodnie przed maratonem kiedy w planie jest akurat 21km. Tylko tam jest w tempie maratońskim a ty pewnie polecisz na rekord 🙂 no ale to i tak pasuje – ja bym wystartował i tylko bym zwrócił uwagę żeby dobrze potem wypocząć przed samym maratonem…
    Acha – poklikałem w moim blogu, mam nadzieję że teraz będziesz mógł już komentować bo zmieniłem ustawienia kto może komentować z domyślnych na mniej restrykcyjne. Żeby tylko spamu mi nie zaczęli koledzy zza wschodniej granicy wrzucać 😉

  2. Maj 7, 2012 o 6:29 am

    zgadza się, te zawody to będzie bardzo fajny i trudny sprawdzian przed głównym startem w tym roku. co do odpoczynku – jak najbardziej będzie. dużo odpoczynku, makaronu i wody 🙂

    potwierdzam, że na Twoim blogu już można dodawać komentarze 🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

