Strona główna > Zawody > Półmaraton Warszawski – dzień przed startem

Półmaraton Warszawski – dzień przed startem

Jutro pierwsze poważne bieganie w tym roku. Nie licząc happeningowy biegu Policz się z cukrzycą, będzie to pierwszy sprawdzian formy.

7. Półmaraton Warszawski. Wielkie wydarzenie. Ponad 8 tyś ludzi. Start na Moście Poniatowskiego niczym w Nowym Jorku 🙂 Meta przed Stadionem Narodowym. Będzie się działo 🙂

Za oknem wiosna.  Przygotowania odbywały się w warunkach zimowych. Szybka zmiana temperatury i aury za oknem nie wróży dobrze do bicia rekordów. Organizm nie jest przyzwyczajony do ciepła.  Tylko półtora tygodnia trenowałem przy plus 15. Czy to wystarczy?
Cel na jutro to na pewno czas poniżej 2h –  i to sporo. 1:45 byłby świetnym rezultatem. Jeśli będzie 1:50 to przyjmę na spokojnie. To i tak o 10 min lepiej niż zeszłoroczny wyniki w Półmaratonie Tarczyńskim (na patelni – kto biegł ten wie jakie warunki panowały)

Pierwsze zawody to pierwsze dylematy:
– co ubrać – czy krótkie spodenki czy długie leginsy,
– w której strefie się ustawić do startu, za którym zającem,
– czy biec równo cały dystans czy podzielić na pół,
– gdzie zaparkować samochód aby mieć stosunkowo blisko :-),
– czy brać napój ze sobą, czy korzystać z punktów (na których można stracić sporo czasu)
– czy brać coś do jedzenia, czy nie….
– w którym momencie zacząć finisz. Czy na ostatnim kilometrze, czy dopiero przed samą metą pobiec na maksa i urwać parę sekund…
– jak sobie poradzić ze sporym wzniesieniem na ul. Agrykola – 13 km. To będzie masakra. Ludzie biegający w okolicy Łazienek Królewskich wiedzą o co chodzi.

ul. Agrykola 🙂

Jutro rano będę musiał znać odpowiedz na te pytania…

Teraz powoli wybieram się odebrać pakiet startowy 🙂

Ważne:
Zmiana czasu!
Nie spóźnij się na start! Przypominamy, że w nocy z 24 na 25 marca przesuwamy zegarki o godzinę do przodu. Śpimy o godzinę krócej – o 2:00 przestawiamy zegarki na 3:00.

Wyniki online:

http://www.7pw.sts-timing.pl/

Kategorie:Zawody Tagi: , ,
  1. Marzec 24, 2012 o 12:14 pm

    Powodzenia..! dobra pogoda jutro będzie do pobiegnięcia 1:45..!
    Wierzę, że dasz radę i czekam na relację!
    8.000 ludzi to niezłe wyzwanie organizacyjne : )

  2. Marzec 24, 2012 o 7:49 pm

    Widzę, że na ilustrację wybrałeś najbardziej optymistyczny kilometr 😉

    Nie wiem jak rozłożysz tempo, ale nie szarp na Agrykoli bo stracisz. Lepiej dać się wyprzedzić i uciec na kilkadziesiąt metrów zającowi, niż trzymać się kurczowo tempa. Później będzie zbieg, na którym łatwo odrobisz stratę. A finisz… No cóż… Wbieg ślimakiem na most, chwila odpoczynku i jak będziesz miał siłę, to grzej 🙂 A i jeśli będzie tak jak dziś, to obowiązkowo krótkie spodenki.

    Powodzenia!

  3. Marzec 24, 2012 o 10:55 pm

    Ja jutro też biegnę 🙂 ! Plan określiłem dawno temu: 1:45 (mój numer startowy: 4545 – niezły zbieg okoliczności) ale po ostatnich testach wychodzi mi że jestem w stanie nabiec poniżej 1:40, zobaczymy.
    Moje rady – odpowiedzi (ale to mój debiut więc nie bierz ich za poważnie 🙂 ):
    co ubrać – jak najkrócej, dzisiaj było super ciepło, z córkami szalałem w ogrodzie i na placu zabaw – jak w lato było w Warszawie!
    w której strefie – no wiadomo że żółta i jak 1:45 to połowa drugiej części żółtej strefy…
    czy biec równo czy na pół – kwestia gustu chyba, ja chcę zacząć odrobinę wolniej i potem przyspieszyć do 4:40/km
    gdzie zaparkować – ja wybieram Frauncuską, tam powinno być miejsce i będzie blisko
    czy brać napój ze sobą – ja nie biorę, dystans rzędu 20km dobrze mi się biegnie bez picia, skorzystam z izotoniku na 13-tym kilometrze a może nawet jeszcze później albo wcale
    czy brać coś do jedzenia – ja nie biorę, to też kwestia gustu. Moim zdaniem przy 20km nie ma co jeść – starczy paliwa chyba
    w którym momencie zacząć finisz – tutaj nie wiem, to mój debiut jak mówiłem… popróbuję przyspieszać od 20km ale chyba ostrożnie…
    Agrykola – no będzie ciężko – ja uważam jak Paweł – nie ma co się spinać, lepiej utrzymać ten sam poziom wysiłku niż to samo tempo…

    Powodzenia jutro!!!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

