-19 stopni

image

Trening przy minus 19 stopniach to nic ciekawego. Zastanawiałem się czy realnie jest przebiec 10 km, ale po pół godzinie dałem sobie spokój i wróciłem do domu.  Zmarzłem 🙂

Niestety mroźne dni i niechęć do wychodzenia z domu ma trening bardzo mocno utrudnia realizację planu treningowego. Niestety muszę wyznaczyć nowy plan i zacząć od nowa przygotowania do maratonu. Moim zdaniem nie da się biegać przy takich mrozach w miarę regularnie długie wybiegania.

Tak oto wygląda mój nowy plan po modyfikacjach. Zakłada mała ilość treningów, ale dość intensywnych. W weekend oczywiście długie dystansem.

Do dzieła ! 🙂

Czasu jest mało. Półmaraton już prawie są miesiąc..:…

Kategorie:Uncategorized
  1. Luty 11, 2012 o 10:50 pm

    dobra jak komentarze są moderowane to nie ma nic napisane – ostatnie dwa usuń ; )

    • Luty 12, 2012 o 5:40 pm

      W wordpress’ie pierwsze komentarze nowego użytkownika zawsze są moderowane 🙂

  2. Luty 11, 2012 o 10:51 pm

    Dzisiaj napisałem idealną odpowiedź do Twojego wpisu. Daj znać jak przeczytasz : )
    http://rolewicz.pl/bieganie-w-mroz-nie-ma-sie-nad-czym-zastanawiac/

    • Luty 12, 2012 o 5:41 pm

      No, na pewno masz rację. Bieganie w takich warunkach jest dobre, aby sobie udowodnić, że można i się da.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

