Strona główna > O mnie > Moje grzechy

Moje grzechy

Podczas dzisiejszego treningu, gdy miałem biec w dość szybkim tempie, a jakoś nie szlo, rozmyślałem dlaczego nie idzie tak jak bym chciał. Zacząłem analizować błędy jakie popełniam, które negatywnie wpływają na ogólną wydolność organizmu. I tak podczas treningu zdefiniowałem moje grzechy. I tak po kolei.

Lenistwo

Niestety nie realizuje w pełni planu treningowego. Odkładane o dzień, dwa treningu, przebiegam mniejszy dystans niż założono. Ogólnie największy problem to wyjść z domu. Gdy już wyjdę to biegnie jest super. Ale dojście do tego momentu nie jest łatwe. Trzeba wyjść z domu. Trzeba zwalczyć lenistwo i znaleźć motywację, której odrobinę brakuje. Ale może to dlatego, że mamy jednak okres zimowy?

Łakomstwo 

To jest problem. Gdy biegnę i jest ciężko, to myślę o tych toscikach, czipsach, które zjadłem dzień wcześniej – wieczorem, popijając jeszcze na dodatek złocistym trunkiem zwanym piwo 🙂

Zdecydowanie nie odżywiam się najlepiej. Generalnie staram się zjeść zdrowe śniadanie, obiad, ale wieczorem…. „A wieczorem przychodzi do mnie diabeł” jak brzmi tekst piosenki i namawia do złych rzeczy typu tost z serem żółtym i parówką i piwko. Do tego czasami w ciągu dnia pracy zajadę do Mc… brrrr W weekend dochodzą jakieś słodkości i słoności. Staram się dbać o kwestię odżywiania. Jednak nie zawsze wychodzi.

O ile byłby by lepsze moje wyniki, gdybym nie popełniał tych błędów. O ile bym mógł biec szybciej i wolniej się męczyć?

Odnalezienie w sobie odpowiedzi na te pytania jest kluczem do czystego sumienia i życia w „biegowym bez grzechu” 🙂 A to zapewni mi realizację planów treningowych i zagwarantuję dobre (zaplanowane) wyniki w zawodach.

A jakie są Wasze największe grzeszki? 😉

Kategorie:O mnie Tagi: , ,
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

