Strona główna > Treningi, Zawody > Misja – wiosenny Łódź Maraton Dbam o Zdrowie

Misja – wiosenny Łódź Maraton Dbam o Zdrowie

Misja Łódź🙂 Maraton Dam o Zdrowie. 15 kwietnia 2012. Zapisany.

Na wiosnę wybrałem maraton w Łodzi. Zastanawiałem się na maratonem w Dębnie – jednak trochę za daleko🙂
Poniżej plan, który ma mi umożliwić pokonanie dystansu poniżej 4 godzin. Taki sobie postawiłem cel.
Zaznaczam, że poprzedni zrealizowałem bazując na wygenerowanym planie (4:30 w Warszawie – I maraton)
Treningi poniżej będą przeplatane z tym co wyczytałem z Danielsa.
Do dzieła !🙂

O planach startowych 2012 opowiem w innym poście.

Kategorie:Treningi, Zawody Tags: , ,
  1. Styczeń 14, 2012 o 10:17 am

    Powodzenia w łamaniu 4 godzin. A tak z ciekawości, to gdzie generowałeś sobie ten plan?

  2. Styczeń 14, 2012 o 11:10 am

    Ja chciałem biec w Łodzi bo zeszłoroczna edycja była organizacyjnie bardzo dobra (tylko ten przeklęty upał). Niestety, termin pokrywa się z Dębnem którego to brakuje mi do Korony więc do Łodzi w tym roku nie zawitam. A szkoda bo warto🙂

    A Tobie życzę Powodzenia!

  3. tete
    Styczeń 14, 2012 o 11:37 am

    powodzenia🙂 w realizacji planów i złamania czwórki🙂 do zobaczenia na trasie w Łodzi😉 pozdrowaśki

  4. Styczeń 14, 2012 o 3:13 pm

    @maratoniarz
    nie dziękować🙂
    plan generowałem na http://my.asics.co.uk/ – podajesz swoje ostatnie najlepsze wyniki, ustalasz cel (zawody i w jakim czasie chciałbyś ukończyć) i ilość treningów w tygodniu i w ten sposób powstaje plan. w moim odczuciu bardzo fajne rozwiązanie. uważam, że do pierwszego maratonu przygotowałem się optymalnie dzięki temu.

    @paweł
    a mam nadzieję, że warto. zastanawiałem się nad Dębnem oraz Krakowem, który jest bodajże tydzień po Łódzkim. Ostatecznie wybór padł na Łódź. Mam nadzieję, że nie będę żałować wyboru.
    Swoją droga szkoda, że 3 maratony są praktycznie w tym samym czasie. Będzie pewnie kłopot z frekwencją.

    @tete
    do zobaczenia🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

