Strona główna > Zawody > WOŚP „POLICZ SIĘ Z CUKRZYCĄ” – relacja

WOŚP „POLICZ SIĘ Z CUKRZYCĄ” – relacja

Na pierwsze zawody w tym roku wybrałem się z rodzinką.
Zawody inne niż wszystkie. Dziś nie liczyło się miejsce na mecie i czas.

Bieg z cyklu „Policz się z cukrzycą” organizowany przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy przy okazji XX finału.

3000 zawodników na starcie. Wspaniała atmosfera.

Dystans jaki wskazał mi GPS to 4.63 km. Linię mety przebiegłem z czasem 21m:00s. Tempo: 4:32 min/km

Nie jest źle. Długa przerwa od poprzednich zawodów. Mało treningów no i „poświąteczna waga”. A tu udało się utrzymać poniżej 5 min/km 🙂

Kilkanaście lat temu sam brałem udział w Orkiestrze jako wolontariusz. W czterech finałach.Fajnie, że Orkiestra dalej gra, że młodzież zbiera, a ja mogę sobie teraz pobiegać 🙂

Pozdrowienia dla Jurka i całej ekipy WOŚP 🙂
Siema !!

Kategorie:Zawody
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

