Strona główna > Porady, Treningi > Bieganie metodą Danielsa

Bieganie metodą Danielsa

Stało się. Kupiłem sobie Danielsa, Jacka Danielsa. Ale nie butelkę whisky. Książkę 🙂 Książkę „Bieganie metodą Danielsa”, Jacka Danielsa 🙂

Do wyboru tej pozycji przekonały mnie bardzo dobre wyniki Pawła, wiele pozytywnych opinii oraz fakt, że nie mam osobistego trenera. Od dziś Jack będzie moim trenerem  Nie flasza, książka:)

Wkrótce pierwsze przemyślenia.

A teraz czas spać, trzeba zebrać siły. Jutro (chyba) ostatni start w tym sezonie – Bieg Niepodległości o 11.11 🙂

 

Kategorie:Porady, Treningi
  1. Listopad 16, 2011 o 3:15 pm

    Mi idee Jacka Danielsa (książkowego) bardzo przypadłu do gustu bo w sumie gdy biegałem bez planu biegałem dosyć podobnie do tego o czym pisze. Przejście na jego plan nie wymagało w moim bieganiu wiele zmian. Ale się opłaciło bo w tym momencie przestałem „biegać” a zaczałem „trenować bieganie”. Zacząłem przede wszystkim rozumiec po co biegam, i zacząłem świadomie i systematycznie pracować nad szybkością i wytrzymalością. W przyszłym roku/sezonie (jak zwał tak zwał) też zamierzam przepracować Danielsa 🙂 Zobaczymy co mi z tego wyjdzie 😉

    PS: Jack Daniels (butelkowy) też jest jak najbardziej w moim guście 😉

    • Listopad 20, 2011 o 6:03 pm

      Tak jak napisałem. Chciałbym powtórzyć Twoje wyniki w przyszłym sezonie. Czytając Twojego bloga widać, że treningi Danielsa są pożyteczne. Jestem na etapie pierwszego rozdziału. Mam całą jesień i zimę na skończenie książki 🙂 p.s. jak się spotkamy kiedyś to po jakimś maratonie musimy wypić szklaneczkę Danielsa 😉

      • Listopad 24, 2011 o 12:57 pm

        Bardzo chętnie 🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

