Strona główna > Zawody > IV Praska Dycha 2011 – relacja

IV Praska Dycha 2011 – relacja

Fantastyczne zawody. Podzielone na bieg główny oraz na Szybką Dyche (dla uczestników legitymujących się czasem poniżej 45 minut) – jedna klasyfikacja na koniec. Ponad 800 biegaczy na starcie.

Startowałem w biegu głównym. Z moim czasem 50:07 z Biegnij Warszawo, miałem nadzieje złamać 50 minut.

Zawody odbywały się w malowniczym (ach polska jesień jest piękna) Parku Skaryszewskim na Pradze. Start godzina 12.00
Zimno – ale słoneczne. Pogoda dopisała. Po obowiązkowej rozgrzewce udałem się na linie startu.
Do pokonania było ponad 5 i pół okrążenia parkowej pętli.
Zacząłem dość szybko – na 1 km miałem tempo 4:44 a na 2 – 4:31.

Odczułem to na 5 – 6 kilometrze. W pewnym momencie przez myśl mi przeszło czy się nie zatrzymać.
Straciłem siły. Wypominałem sobie, że dzień wcześniej wieczorem pozwoliłem sobie na piwko(a) 🙂
Tempo spadło do 5:07.
Na szczęście w walce z kryzysem pomógł pewien Pan, który mnie wyprzedził, a ja postanowiłem się uczepić. Biegłem tak do 8 km. Potem mi już odjechał. Nie mniej uważam, że to był ważny moment biegu.

Pod koniec przyśpieszyłem i finiszowałem z czasem jakże dla mnie rewelacyjnym 48:33 🙂
Złamane 50 minut i to z zapasem. Tak jak w połowie był kryzys, to pod koniec czułem, że jest jeszcze siła…

Miejsce 292/734 czas:00:48:33 netto: 00:48:23
Średnia prędkość 4:51 min/km

Wielkie gratulację dla organizatorów Klub Biegacza Tempo Warszawa, Running Consulting Mariusz Giżyński i Kuba Wiśniewski PR za naprawdę udaną imprezę.

Pozdrowienia dla Radka, którego miałem przyjemność poznać i towarzyszył mi podczas spożywania zupki pomidorowej.

p.s. często spotykam się z narzekaniem na pakiety startowe, że to, że tamto, że drogo, że tego nie ma, że dlaczego paluszki. Uważam, że pakiet na bardzo dobrym poziomie. Numer startowy solidny no i bardzo piękny medal na mecie 🙂

W piątek Bieg Niepodległości – apetyt rośnie w miarę jedzenia.. czy 47 się uda, może 46… 🙂

Kategorie:Zawody
  1. Listopad 8, 2011 o 4:46 am

    Gratki! W piątek zacznij trochę wolniej (by później zacząć się rozpędzać) a życiówka będzie Twoja:)

  1. Lipiec 22, 2012 o 8:33 am
  2. Sierpień 21, 2012 o 10:24 am

Skomentuj

