Jesień

Październik 8, 2011 Dodaj komentarz Go to comments

Nie jest łatwo.
Po realizacji celu jakim było przebiegniecie Maratonu Warszawskiego trzeba wyznaczyć sobie nowe zadanie

Pierwsze to na pewno realizacja treningów. Przez ostatnie dwa tygodnie biegałem tylko w weekend. Dlaczego ? Odpowiedź jest bardzo prosta. Jesień. Zimno,ciemno – nieciekawie. A co będzie dalej ? Od tygodnia nastawiam sobie budzik na 6 i co. I nic. Czarno na dworze. Muszę się zmobilizować. Koniecznie

Tydzień po Mararonie, bez przygotowanie pobiegłem w Biegnij Warazawo. 10 km z czasem 50 min 07 sekund.
Prawie o 3 minuty poprawiłem czas z Biegu Powstania.
Będąc na 8 km wiedziałem, że mam dobry czas. Po cichu liczyłem na wynik z 4 z przodu. Zabrakło 8 sekund……

I tutaj pojawia się nowe zadanie… 11 listopada i Bieg Niepodległości i kolejna okazja to wyniku poniżej 50 minut na 10 km. Tak – to jest mój cel. Chyba ostatni w tym sezonie.

Gdzieś tam w głowie przed maratonem Warszawskim myślałem o Poznaniu. Jednak zawody szybko zweryfikowały plany. Powodzenia dla wszystkich jutra 🙂 Ja wpadne w przyszłym roku….

  1. Październik 8, 2011 o 8:11 pm

    Start w kolejnym maratonie po tak krótkim czasie nie byłby najlepszym pomysłem. Pozwól organizmowi w pełni się zregenerować. A maraton zaplanuj na wiosnę:)
    Powodzenia w dalszych treningach!

    • Październik 9, 2011 o 5:08 pm

      Dzięki. Dokładnie tak jak piszesz. Z maratonem zaczynamy na wiosnę 🙂 Start w Poznaniu jest bardziej w sferze marzeń. Mam pełną świadomość, że start to zły pomysł jak na mój etap biegania. Nawet nie wiem z jakim zamiarem/celem miałbym startować 🙂 Także kolejne 42 km dopiero w 2012.

      A teraz czas na rozpoczęcie przygotowań do nowego sezonu gdzie po głowie chodzi: Kraków, Wrocław, Poznań i może Berlin…. Czas pokaże co z tego wyjdzie 🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

