Strona główna > Uncategorized > Puchar Maratonu Warszawskiego – Warszawa 20 km

Puchar Maratonu Warszawskiego – Warszawa 20 km

W sobotę odbył się bieg z cyklu Puchar Maratonu Warszawskiego.

miejsce: Mazowiecki Park Krajobrazowy na tyłach Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu
termin: 6 sierpnia

Była to już czwarta edycja (poprzednie 5km, 10km, i 15km), a dla mnie pierwsza.

Cel jaki sobie postawiłem to przebiec 20 km poniżej 2 godzin. Z poprzednich biegów wynikało, że 20 km jestem w stanie zrobić w 2:15 mniej więcej. Cel był, więc można powiedzieć sensowny i do zrealizowania.

Udało się 🙂

20 km wg. mojego pomiaru: 1:58:14, oficjalne (mierzone chyba za pomocą kamery i nagrania video) : 1:58:57

Wyniki:
http://www.maratonwarszawski.com/files/images/aktualnosci/wyniki_pm_20_km_wawa_2011.xls

Warunki trudne. Zawody odbyły się w lesie. Pełno błota, piachu, korzeni, wody, komarów 🙂 Na szczęście pogoda była dość sprzyjająca i nie padało ani nie było za gorąco.

Jeśli chodzi o sam bieg to pierwsze 10 km było ok. Na początku „idąc za ludem” zarzuciłem dość szybkie tempo. Tak przynajmniej myślałem pod koniec 🙂 gdy brakowało energii i w czasie biegu analizowałem początek. Finalnie okazało się, że tempo 5:54 min/km było bardzo dobre i pozwoliło zejść poniżej 2h.

Generalnie dobiegając do mety cieszyłem się, że to już koniec. To był mój pierwszy bieg w lesie i zdecydowanie wolę asfalt. W dużym stopniu wykończyły mnie strome wzniesienia i bieg po piachu, gdy czułem jak moje nogi się w nim zapadają o tracę prędkość. Dzięki tym zawodom na poważnie zadałem sobie pytanie czy wrzesień i Maraton Warszawski to jest w ogóle realna sprawa. Pod koniec sierpnia jest I Półmaraton Powiatu Warszawskiego Zachodniego im. Janusza Kusocińskiego i wtedy chyba będę mógł sobie szczerze odpowiedzieć.

Bieg na dłuższym dystansie to walka z samym sobą i ze swoimi słabościami. Z wolą i chęcią zatrzymania się i powiedzenia „usiądź sobie, gdzie tak biegniesz…” Wiem , że każdy trening przybliża mnie do realizacji celu jakim jest maraton….

Zdjęcia:

http://biegampolodzi.pl/newsy/puchar-maratonu-warszawskiego-20-km-warszawa-zdjecia

  1. Sierpień 10, 2011 o 7:41 am

    Jestem pełna podziwu.
    Ja zdecydowałam się na półmaraton pod koniec września. Ciekawa jestem jak uda mi się przebiec ten dystans. To co mnie pociesza, to to, że trasa jest na płaskim terenie.

  2. Sierpień 10, 2011 o 7:46 am

    pod koniec sierpnia oczywiście, pomyliłam się – to ten sam półmaraton, na który Ty chcesz się zapisać

  3. Sierpień 12, 2011 o 4:31 pm

    no to do zobaczenia, mam nadzieję, że uda się Tobie wyleczyć kontuzje

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

