Strona główna > Uncategorized > Z kim biegam… aplikacje i muzyka

Z kim biegam… aplikacje i muzyka

Oczywiście jsk za pewne wielu z Was,  początkujących jak ja biegaczy z najlepszym przyjacielem i towarzyszem początkującego biegacza – smartfonem 🙂

Mój przyjaciel ma na imię Nokia. Podczas biegania dostarcza mi wielu istotnych informacji. Takich jak czas treningu, dystans oraz prędkość. Działa bazując na aplikacji Endomondo dostępnej praktycznie na każdy telefon. Od jakiegoś czasu próbuję przekonać się do przetestowania Sport Tracker’a. Aplikacji bardziej rozbudowanej pod kątem analizy poszczególnych treningów. Może jutro będzie ten moment kiedy przetestujemy możliwości tego programiku 🙂

Endomondo:

Sports Tracker:

Podczas biegania mój przyjaciel dostarcza mi także wiele rozrywki w postaci lecącej ze słuchawek muzyki 🙂

Moja playlista biegowa to:

– Coma – tak,  niewiedzieć dlaczego bardzo polubiłem ten zepół odkąd odkryłem go kilka miesięcy temu. Mam w telefonie wszystki albumy zespołu łącznie z koncertowym Symfonicznie. Bardzo fajnie się przy tym biega. Wiele utworów wyzwala dodatkową energię 🙂

 

reszta playlisty to pamiętając o moim roczniku i muzyce moich czasów to już bardziej energiczne, nadające tempo kawałki :

– Snap

– Faithless

– Fat Boy Slim

– Iron Maiden 🙂

  1. Lipiec 15, 2011 o 7:01 pm

    Iron Maiden do biegania… No no no!! Szaleństwo 🙂

    • Lipiec 15, 2011 o 7:33 pm

      podczas wieczornego biegania „Fear of the Dark” 🙂

  2. Styczeń 25, 2012 o 3:46 pm

    Program Sports Tracker: wysyła podczas biegu komunikaty o tempie, czasie itp ?

    • Styczeń 25, 2012 o 5:13 pm

      Tak, w trakcie treningu otrzymujemy komunikaty głosowe np. co kilometr lub „na żądanie”

      • Styczeń 25, 2012 o 9:18 pm

        Dziękuję za odpowiedź. Dzisiaj udało mi się to sprawdzić jadąc samochodem 😉 ale jutro przetestuje ją podczas biegania. Mam jeszcze pytanie, jak wgrać mapę do treningu aby program nie pobierał jej z internetu i przez co nie naciągał nas na dodatkowe rachunki 😉 ?

      • Styczeń 26, 2012 o 6:09 pm

        Tutaj niestety nie mam rozwiązania. Nie wiem czy jest możliwość wgrania mapy. Wiem jednak, że transfer jest na bardzo niskim poziomie, także nie ma obawy o wysokie rachunki.
        Pozdrawiam,
        Marcin

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

