Strona główna > Uncategorized > Sobotni bieg

Sobotni bieg

13.51 km w 1g:35m:33s  z moim przyjacielem Endomondo. Podczas nieprzerwanego biegu spaliłem dość spory i tłusty obiadek – 1240 kcal. Cel na dziś to było 15 km. Nie udało się. Trochę zabrakło. Chciałem zmieścić się w 1g:30m.Od początku zarzuciłem wolne tempo aby zobaczyć jak się będzie biegło. Nie było żle, ale mogo być lepiej. W sumie to jestem trochę rozczarowany. 10 km miałem po godzinie i kilku minutach. Wczoraj wieczorem trochę sobie popiłem, wieć bęgłem dziś „wczorajszy” co z pewnością się przekłada na wynik.

Wnioski z dziś ?

– na 15 km trzeba już zabrać wodę, zwłaszcza w taki dzień jak dziś, gdy jest gorąco.

Czuje w nogach te 1,5 g biegania🙂

 

 

 

 

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

